کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت (۲۰۱۵)

مشتریان نقش به ویژه مهمی در عملیات شرکت‌ها بازی می‌کنند. آن‌ها باعث ایجاد درآمد نقدی و دیگر ارزش‌ها برای شرکت‌ها می‌شوند. ارزش‌هایی که توسط مشتریان به شرکت‌ها ارائه می‌شود، آن‌ها را قادر می‌سازد تا روابط خود را با دیگر مشارکت کنندگان در بازار مانند سهامداران، تامین کنندگان و کارمندان عمیق‌تر سازند. در نتیجه، مشتریان به … ادامه خواندن کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت (۲۰۱۵)